10 Eylül 2014 Çarşamba

Android Oyun İncelemesi: Arcane Legends


Çoğunuz telefonunuzdaki çoğu oyunlardan sıkılmışsınızdır. Şahsen ben hepsini sildim ve sadece Arcane Legends oynamaya başladım. Oldukça eğlenceli bi oyun. Yani önceden beri benim MMORPG tarzında oyunlara kanım kaynar. PlayStore'da ilk kez bu oyuna denk geldiğimde görüntülere pek inanmadım. Fakat indirip denediğimde  çok beğendim. Gerek grafikleri olsun gerek oyun akıcılığı çok hoşuma gitti. Ve şuan bana göre PlayStore'un en iyi Online oyunu.Oyun ücretsiz ve 7,4 MB boyutunda.

Evet şimdi oyunumuzu inceleyelim


Karakterler;



Oyunda 3 karakter bulunmakta. Bunlar 

Warrior(Savaşçı)
Rogue(Ninja)
Mage(Büyücü)

Her karakterin kendine özel silahları ve yetenekleri bulunmakta. Oyunda seçtiğimiz karaktern hemen sonra hayvan seçmemizi istiyor.



Haritalar ve Canavalar;



Oyunda birçok harita ve canavar mevcut.Kısaca açmak gerekirse ilk olarak 1.köyden ışınlanarak en düşük seviyeli mobların olduğu bölgeye gidiyoruz.Buradaki canavarları temizliyoruz tabi bu arada level, exp, eşya ve paralar kazanıyoruz. En sonda ise Boss(Patron) canavarını keserek sandık düşürüyoruz. Bu sandığın içinden 3 adet özel dış veya iç item çıkabiliyor. Bazı eşyalar baya nadir oluyor bunları pazarda çok yüksek fiyatlara satabiliyoruz.


Binek ve Petler ;



Oyunda birçok bineğimiz var.Ve hepsinin kendine özel yetenekleri var. Örneği kedimiz pati butonuna bastığımızda havada dönerek rakibine skill atmakta.Kuş ise canımızı dolduruyor. Petlerin levelleri var. Eğer özel pet almak istiyosak tabi ücret ödüyoruz.


İtemler ve özellikleri;



Oyunda binlerce eşya var.MMORP tarzı oyun olduğu için her itemin kendine özel etkileri var.Örneğin INT puanı fazla itemler canınızın yükselmesini sağlar.DEX puanı fazla olan itemler ise çeviklik sağlar özellikle ninja karakterlerinde bu oldukça önemlidir. STR ise karakterinize güç katar.



Oyunun Fragmanı














6 yorum: